«Don’t push the horses»: лімітована серія футболок від Вероніки Чекалюк, дизайнерки та засновниці літературного клубу, натхненна Олександром Усиком

«Don’t push the horses»: лімітована серія футболок від Вероніки Чекалюк, дизайнерки та засновниці літературного клубу, натхненна Олександром Усиком

Нова лімітована серія футболок, покликана популяризувати читання, з’явилася на перетині моди, спорту та культури. Ідея належить українській дизайнерці та засновниці літературного клубу Вероніці Чекалюк, яка об’єднала стиль із сенсом — через силу образу непереможного українця Олександра Усика.

Головним мотивом колекції є знакова цитата Усика — «Don’t push the horses», яка з гумором і глибиною відображає життєву філософію спортсмена: не поспішати, тримати ритм, бути в гармонії з собою — і в спорті, і в житті, і в процесі пізнання.

«Читання — це форма внутрішньої витривалості, залученості до саморозвитку. Ми звикли бачити силу у фізичному, але справжня сила починається з мислення і терпіння. Усик — приклад балансу сильної особистості — переможця», — каже В. Чекалюк, авторка проєкту.

Колекція складається з 9 унікальних футболок, кожна з яких присвячена одній із головних перемог чемпіона Усика. Кожна модель оформлена яскраво і позитивно.

9 футболок — 9 основних перемог українського чемпіона.

«Ця футболка — символ перемоги. Вона красива, зручна й змістовна, надихаюча. Я читаю щодня — це дає мені спокій і контроль над емоціями. Без книги я була б іншою, з кожною новою книгою я стаю мудрішою», — зазначає Христина, студентка, яка отримала футболку на день народження.

Футболки доступні в обмеженій кількості для «читайликів» — їх отримують читачі українських книг за найкращі відгуки. За словами дизайнерки, готується презентація в партнерських книгарнях Києва. Також можна буде долучитися до книжкових зустрічей, присвячених темам витримки, лідерства та саморозвитку в Zoom.

Головна редакторка «VTrendi» Ксена Власенко підтримує ініціативу:

«Соціальний проєкт Don’t push the horses — більше, ніж модна річ. Це потужна культурна ініціатива, котра поєднує силу слова, силу спорту і силу українського незламного духу. Вероніка Чекалюк презентувала футболки, кожна з яких несе за собою історію перемоги, популяризацію читання і натхнення. Проєкт доводить: книжки — в тренді, якщо за ними стоїть справжній зміст».

Дарина Грабова, співачка, ділиться враженням:

«Ця футболка — символ внутрішньої сили, витримки і глибини. Тут естетика поєднана з ідеєю: кожна перемога Усика — це приклад того, як через дисципліну, розум і віру в себе можна досягти неможливого. Це нагадування для кожного українця: читай, мисли, дій — і перемагай. Це не просто гасло — це позиція.

І головне — перемога буде, бо українці незламні. Ми — нація, що тримає ритм. Ми знаємо, коли пришвидшитися, а коли — “не гнати коней”. Ми сильні не тільки тілом, а й думкою. Я щаслива, що маю цю стильну річ на літо!»

Проєкт Вероніки Чекалюк, натхненний Усиком, — натхненний Україною. Українці — найкращі. І це лише початок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *