Нова лімітована серія футболок, покликана популяризувати читання, з’явилася на перетині моди, спорту та культури. Ідея належить українській дизайнерці та засновниці літературного клубу Вероніці Чекалюк, яка об’єднала стиль із сенсом — через силу образу непереможного українця Олександра Усика.
Головним мотивом колекції є знакова цитата Усика — «Don’t push the horses», яка з гумором і глибиною відображає життєву філософію спортсмена: не поспішати, тримати ритм, бути в гармонії з собою — і в спорті, і в житті, і в процесі пізнання.
«Читання — це форма внутрішньої витривалості, залученості до саморозвитку. Ми звикли бачити силу у фізичному, але справжня сила починається з мислення і терпіння. Усик — приклад балансу сильної особистості — переможця», — каже В. Чекалюк, авторка проєкту.
Колекція складається з 9 унікальних футболок, кожна з яких присвячена одній із головних перемог чемпіона Усика. Кожна модель оформлена яскраво і позитивно.
9 футболок — 9 основних перемог українського чемпіона.
«Ця футболка — символ перемоги. Вона красива, зручна й змістовна, надихаюча. Я читаю щодня — це дає мені спокій і контроль над емоціями. Без книги я була б іншою, з кожною новою книгою я стаю мудрішою», — зазначає Христина, студентка, яка отримала футболку на день народження.
Футболки доступні в обмеженій кількості для «читайликів» — їх отримують читачі українських книг за найкращі відгуки. За словами дизайнерки, готується презентація в партнерських книгарнях Києва. Також можна буде долучитися до книжкових зустрічей, присвячених темам витримки, лідерства та саморозвитку в Zoom.
Головна редакторка «VTrendi» Ксена Власенко підтримує ініціативу:
«Соціальний проєкт Don’t push the horses — більше, ніж модна річ. Це потужна культурна ініціатива, котра поєднує силу слова, силу спорту і силу українського незламного духу. Вероніка Чекалюк презентувала футболки, кожна з яких несе за собою історію перемоги, популяризацію читання і натхнення. Проєкт доводить: книжки — в тренді, якщо за ними стоїть справжній зміст».
Дарина Грабова, співачка, ділиться враженням:
«Ця футболка — символ внутрішньої сили, витримки і глибини. Тут естетика поєднана з ідеєю: кожна перемога Усика — це приклад того, як через дисципліну, розум і віру в себе можна досягти неможливого. Це нагадування для кожного українця: читай, мисли, дій — і перемагай. Це не просто гасло — це позиція.
І головне — перемога буде, бо українці незламні. Ми — нація, що тримає ритм. Ми знаємо, коли пришвидшитися, а коли — “не гнати коней”. Ми сильні не тільки тілом, а й думкою. Я щаслива, що маю цю стильну річ на літо!»
Проєкт Вероніки Чекалюк, натхненний Усиком, — натхненний Україною. Українці — найкращі. І це лише початок.