Музика супроводжує нас протягом життя: у миті щастя та хвилини розпачу — вона з нами. Музика є елементом культури кожного українця та візитівкою нашої держави. Але чи дійсно українці її цінують і поважають працю митців? Хочеться відповісти на це запитання стверджувально, але на сьогоднішній день музика сприймається більшістю, як просто творчість, за яку не потрібно платити.
Музичне видавництво BEST MUSIC презентує масштабний соціальний проєкт “Цінуй музику”. Соціальний відеоролик — це перший крок до резонансу та публічного підняття цієї важливої проблематики. Музика — це інтелектуальна власність, яка теж є продуктом, що оточує нас у кожній хвилині буття. За публікацією одного синглу, стоїть великий пласт роботи автора, артиста, виробника фонограми, кліпмейкера, піарника, smm-спеціаліста, лейблу — команди, яка створює та розповсюджує мелодійний твір.
“Наше завдання — почати говорити, бо слово кожного гравця ринку, надзвичайно важливе. Вся творча робота потребує фінансових вкладень, а отже — свідомого споживання її слухачем. На жаль, українці на кілька кроків позаду від прогресивного світу в культурі використання музики. Безкоштовне споживання музики призводить до її знецінення, і, як наслідок, до зниження якості, заміщення іноземним контентом, втратою творців… “Цінуй музику” — це соціальний проєкт, націлений на привернення уваги українського суспільства та підприємництва до проблеми безкоштовного використання музики”, — ділиться директорка компанії Best Music, Марʼяна Вороніна.
Перший цикл проєкту, а саме соціальний відеоролик — тридцять секунд візуалізації циклічності життя та його постійного супроводу музикою. У відео розкривається найважливіший меседж — цінність авторської творчості та несвідоме споживання інтелектуального продукту.
Знецінення авторської праці розповсюджується не тільки на пересічних українців, а й на бізнеси, які вважають, що музика може бути безкоштовною. Тому в комерційних колах входить у звичку використання пісень без отримання ліцензії або за копійки. У спортзалах, салонах краси, кав’ярнях, ресторанах, на провідних медійних платформах, у рекламах великих українських брендів лунають сингли, які заздалегідь недооцінені та споживаються несвідомо.
“Ми купуємо каву, одяг, проїзний квиток, платимо за послуги перукаря, але чомусь уникаємо необхідності купити платну підписку у Spotify, Apple Music, YouTube Music, щоб сплатити за прослуховування музики її творцям. Закликаю цінувати музику!” — резюмує Мар’яна Вороніна.
Надихайтесь і надихайте улюблених артистів на нові хіти. Пам’ятайте, ваша щоденна покупка може бути музичною!
Ексклюзивний відеоролик можна переглянути на офіційному YouTube-каналі “Цінуй музику”.